Anna Ariño Gallardo
Aquest cap de setmana, 13 i 14 de juliol, es disputarà el 49è Campionat d’Espanya de Natació amb Aletes Júnior-Sènior a les piscines del Club Esportiu Mediterrani (instal·lació Josep Vallès del c./Begur 44).
El campionat es dividirà en dues sessions cada dia: una al matí que començarà a les 10.00h, i una a la tarda, a les 17.00h.
Pel que fa a la participació, la competició comptarà amb un total de 288 nedadors i nedadores (141 de la categoria femenina i 147 de la masculina). L’equip que més participants presentarà serà el C.E. Mediterrani amb 41 nedadors/es; seguit del C.S.S Top-Ten, amb 34. Respecte a la resta d’equips catalans, de l’A.C. Xaloc hi participaran 18 i de C.N. L’Hospitalet, 11. Entre els equips amb menys representació, es troben el S.A. Veloz amb 3 nedadors i el C.N. Tizona amb 4 nedadors/es.

|