El curs es farà, en aquesta ocasió, en dissabtes i diumenges en funció d’aquesta previsió:
- Setembre: 1 i 2, 15 i 16, 29 i 30 - Octubre: 12 i 13, 27 i 28 - Novembre: 10 i 11, 24 i 25 - Desembre: 1 i 2, 15.
Al seu torn, el regim horari que s’aplicarà a aquest curs proposa una jornada completa per als dissabtes –de nou del matí a vuit del vespre amb els descansos corresponents- i mitja jornada per als diumenges, quan les classes començaran a dos quarts de nou del matí per acabar a les tres del migdia.
El curs es realitzarà a les instal·lacions del centre de immersió Océanos a Lloret de Mar i a la seva àrea d’influència per al cas de les sessions en què calgui fer immersió.
La presentació del curs es farà el divendres 31 d’agost
Per poder accedir a fer el curs, cal comptar amb una titulació que sigui o bé de B3E amb la prova d’accés superada o bé de Guia de grup –amb accés directe.
A banda, cal comptar amb les titulacions de les especialitats que es tocaran durant el curs: Suport vital bàsic (SVB); Administració d’oxigen (AO); Busseig nocturn (BN); Navegació (NS), Salvament i rescat (SR) i Busseig amb nítrox (BNit).
També caldrà presentar un certificat mèdic amb menys de 2 anys d’antiguitat; la llicència federativa en vigor i la certificació d’haver fet 120 immersions com a mínim.
La resolució correcta d’aquest curs d’Instructor/a 1 Estrella dóna accés a les titulacions següents:
- Instructor/a 1 Estrella - Instructor/a de Suport Vital Bàsic - Instructor/a d’Administració d’Oxigen - Instructor/a de Salvament i Rescat - Instructor/a de Navegació - Instructor/a de Busseig nocturn - Instructor/a de Busseig amb Nítrox
Per obtenir més informació, podeu trucar al 619 747 599 o escriure a l’adreça de correu ecbae@fecdas.cat.

|